Kerstsfeer in de Regentessekerk

Op donderdag 16 december houden we een kleine bijeenkomst. Nu uitgebreide Christmas Carols met High Tea niet mogelijk zijn, proberen we toch iets van de gezellige sfeer te realiseren binnen de Coronabeperkingen.

Van 14.30 – 16.00 uur branden de kaarsjes in de kerk. Als het goed is staat de kerstboom er dan ook.
Klaas Douwes gaat een kerstverhaal voorlezen. Daaromheen horen we kerstmuziek van cd’s.

De uitgebreide catering is teruggebracht naar chocomel en kerstbrood. Het lijkt wat mager vergeleken bij de overdaad van eerdere jaren. Maar het gaat er toch vooral om dat we weer even zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Op afstand natuurlijk.

Bij binnenkomst een mondkapje, even naam en telefoon of emailnummer noteren en dan op de gemarkeerde plekken plaatsnemen.
Van harte welkom!

Sneeuw op het Loo